Při poskytování těchto stránek nám pomáhají soubory cookie. Používáním stránek s tím vyjadřujete souhlas.
Další informace.

Studny > Měření vody ve studni

Měření vody ve studni

host - xxx.xxx.240.116 (?)
24.3.2020 20:34

Myslíte toto: Ultrasonic Water Tank Level Meter Indicator ABS Plastic Temperature Sensor Low battery Indicator Time Alarm Transmitter

Nechci dělat díru do poklopu studny. Bude to fungovat, pokud umístím sondu dovnitř do studny? Displej bych pak měl venku na pergole (cca 10 m vzdálené). Tj. signál bude muset projít skruží studny, ale už ne stěnou baráku...

Ukázat polohu příspěvku v diskuzi >
Připojit reakci

Vše o zahradě - rostliny, ovoce, zelenina, zahradní technika, nářadí, doplňky, bazény a jezírka
   << Předchozí příspěvky | <...6   

Měření vody ve studni

host - xxx.xxx.216.243 (?), 12.7.2017 20:53
Předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Dobrý den mám celkem funkční jednoduché mechanické řešení (ačkoli jsem mechanik elektronik a tranzistor mám v malíku) do studny (v mém případě 5m) vede plastová trubka (elektrikářská 18mm) na konci je kus poliesteru(10x20x5cm)délka je tak aby při min hladině byla trubka zároveň (u mě s kamenem) a kolik nad kamenem kouká tolik je hladina (u mě 10cm aš 150cm) kousek před koncem (20cm=240l)je červený proužek jako rezerva v autě.Trubku drží v rovině PE 25 o délce 40cm.

A vidím na to i kamerou a app v mobilu.

Slunce

zatím funguje 4 roky

Obrázky:
Trubkový levný měřič hladiny studny
Trubkový levný měřič hladiny studny
Připojit reakci   

Měření vody ve studni

host - xxx.xxx.216.243 (?), 12.7.2017 20:56

Pohled z kamery

Obrázky:

Připojit reakci

Měření vody ve studni

host - xxx.xxx.178.201 (?), 11.7.2018 8:45

Řešili jsme se známým taky problematiku měření hladiny. Zobrazení, blokování čerpadla ve studni, popř. jiné funkce.

Ve studně je sonda s elektronikou spojená se zobrazovačem s klávesnicí na chodbě. V současné době je systém v zkoušecím režimu asi půl roku OK.

Obrázky:
zobrazovac