Při poskytování těchto stránek nám pomáhají soubory cookie. Používáním stránek s tím vyjadřujete souhlas.
Další informace.
Při vkládání příspěvků prosím respektujte pravidla pro vkládání příspěvků. Pro vyhledávání obchodů, poskytovatelů služeb a nejvýhodnějších cen použijte internetové katalogy, srovnávače a vyhledávače, pro inzerci pak specializované inzertní a aukční servery.

Diskusní příspěvky nesmí obsahovat díla (texty, fotografie nebo ilustrace) jiných autorů (například z knih, časopisů nebo jiných webových stránek).
Připojit reakci do diskuze Msp 200 problém při protahu
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Je to všeobecný problém preťahovačiek. Na YT sú nejaké videá na eliminovanie tohto efektu. Zadajte Planer snipe a vyhodí vám tie videá.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG.
Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů a rozměry 4920x3218 obrazových bodů.
Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Souhlas autora:*Jako autor příspěvku souhlasím s jeho časově neomezeným zveřejněním na serveru DŮMACHALUPA.cz
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 10 a číslo 18.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.

Msp 200 problém při protahu


Siky007 (1) - xxx.xxx.0.248 (?)
27.7.2020 23:19
Tento příspěvek (zjistit adresu)
Dobrý dem měl bych dotaz, pořídil jsem si hoblovku s protahem Msp 200, při protahu dílce se na začátku vytvoří zub cca 1mm Hluboký a dlouhý 7cm, chtěl bych vědět jestli to jde seřídit nebo budu muset prostě nechat vetší dílec a potom to uříznout, předem děkuji za odpověďi.
Připojit reakci   
Vše o zahradě - rostliny, ovoce, zelenina, zahradní technika, nářadí, doplňky, bazény a jezírka
   

Msp 200 problém při protahu


host - xxx.xxx.233.18 (?), 28.7.2020 3:13
Předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

1 co mě napadá je přítlak podávacího válce nebo přidat podpěru aby se netlačil obrobek na hoblovací válec než projde na odtahový váleček

Připojit reakci
   

Msp 200 problém při protahu


host - xxx.xxx.230.6 (?), 28.7.2020 8:59
Předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Mohlo by jit o spatne serizenou podavaci cast stolu. Pokud neni rovnobezne se druhym stolem, material leze od valce pod nejakym uhlem a pak uhne po najeti na druhy stul. Podovne to bude, pokud bude spatne rozdil vysek mezi stoly. V krajnim pripade to muze byt nedotatecnou tuhosti.

Otec ma nejaky lacny kram protahovacku z hobbymarketu a taky mu "ukusuje"...ale tam je problem s pruzenim cele konstrukce...

L.

Připojit reakci
      

Msp 200 problém při protahu


host - xxx.xxx.84.69 (?), 28.7.2020 10:59
Předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

pri vsunovani prkna konec prizvednout to same pi dokoncovani na druhe strane

Připojit reakci
   

Msp 200 problém při protahu


host - xxx.xxx.147.70 (?), 30.7.2020 11:03
Předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Je to všeobecný problém preťahovačiek. Na YT sú nejaké videá na eliminovanie tohto efektu. Zadajte Planer snipe a vyhodí vám tie videá.

Připojit reakci
Úvodní stránka | Informace o serveru | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media 1999 - 2020
Jak Google využívá data, když používáte weby nebo aplikace našich partnerů